Social Icons

.

Pages

9 Ιανουαρίου 2011

ΑΝΕΚΔΟΤΑ / FUN TIME

Ανέκδοτο: Η πρώτη νύχτα του γάμου

Όταν η νύφη είναι παρθένα

Είναι η μητέρα με την παρθένα-άβγαλτη κόρη της που παντρεύεται:


ΚΟΡΗ: Μαμά ανησυχώ για την πρώτη νύχτα γάμου. Δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω.
ΜΗΤΕΡΑ: Μην ανησυχείς για τίποτα. Ξέρει ο άντρας σου, θα κάνεις ότι σου λέει μονό μην σου πει να γυρίσεις από την "άλλη", αυτά είναι ανήθικα πράγματα μην το κάνεις. Κατάλαβες;
ΚΟΡΗ: Κατάλαβα. Κάνω ότι μου λέει αλλά δεν γυρνάω από την "άλλη".
Γίνεται ο γάμος, περνάει η πρώτη νύχτα γάμου, κάνει η κοπέλα ότι της λέει ο άντρας της και όλα καλά.
Περνάει μια εβδομάδα, ένας μήνας ,τρεις μήνες και όλα είναι καλά.
Κάποια στιγμή λέει ο άντρας στην γυναίκα του:
ΑΝΤΡΑΣ: Έλα τώρα μωρό μου γύρνα από την άλλη.
ΓΥΝΑΙΚΑ: Όχι δεν κάνει.
ΑΝΤΡΑΣ: Κάνει μωρό μου, έλα γύρνα.
ΓΥΝΑΙΚΑ: Τι είναι αυτά που λες; Αυτά είναι ανήθικα πράγματα. Δεν γυρνάω.
ΑΝΤΡΑΣ: Γύρνα από την άλλη μωρό μου για να κάνουμε και κανένα παιδάκι!

 

Ρώτα το Θεό!

Πεθαίνει η Μέρκελ, ο Πούτιν και ο Παπανδρέου...
Και όλοι βαδίζουν στην άλλη ζωή για να συναντήσουν το Θεό...
Όταν κάποια στιγμή τον συναντούνε...και πρίν τους αποδοθούν αυτά που αναλογούν στον καθένα, λέει η Μέρκελ στο Θεό: Θεέ μου να σου κάνω μια Ερώτηση?
Και ο Θεός απαντάει Βεβαίως!!!
Και ρωτάει η Μέρκελ σε πόσα Χρόνια θα βγεί η Γερμανία απο την κρίση και θα γίνει υπερδύναμη???
Και απαντάει ο Θεός σε 25 χρόνια...
Άρχισε να κλαίει ... και είπε μετά.Τουλάχιστον θα υπάρχει το παιδί μου ακόμη να κυβερνάει...και χαμογέλασε παρηγορημένη...
Λέει και ο Πούτιν στο Θεό: Θεέ μου να σου κάνω μια Ερώτηση?
Και ο Θεός απαντάει Βεβαίως!!!
Πότε θα φύγουμε απο την Κρίση και πότε η Ρωσία θα γίνει η Υπερδύναμη αυτού του κόσμου???
Και απαντάει ο Θεός σε 50 χρόνια!!!
Άρχισε να κλαίει ... και είπε μετά.Τουλάχιστον θα υπάρχουν τα εγγόνια μου που θα βρίσκονται στην Εξουσία και θα κυβερνάνε...
Και τελευταίος (Τυχαίο??? Δέ νομίζω...)ο Παπανδρέου λέει στο Θεό...
Θεέ μου να σου κάνω μια Ερώτηση?
Και ο Θεός απαντάει Βεβαίως!!!
Και ρωτάει ο Παπανδρέου: σε πόσα Χρόνια θα βγεί η Ελλάδα απο την κρίση???
Τότε άρχισε να κλαίει ο Θεός!!!! Και τον ρωτάει ο Παπανδρέου: Θεέ μου γιατί κλαίς???
Και απαντάει ο Θεός: Τότε δέν θα υπάρχω εγώ.....!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

add a comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Sample text

Alexa

Sample Text

Τις καταγγελίες, τα παράπονα και τις απόψεις σας στείλτε τα στο: koroniotiskostas@gmail.com